צור קשר: info@r-c.co.il  |  טלפון 08-9495555
icon facebok icon instgram icon shopping icon youtube small  :stay connected

כל מה שרציתם לדעת על שיטת הפילאטיס

שיעור הפילאטיס משפר את שליטתו של המתאמן בגוף ומקנה לו תנועה מאוזנת, חסכונית ויעילה. שיטה זו התפרסמה הודות ליכולתה לשפר ביצועים גופניים, לתקן חוסר איזון שרירי ולשקם את הגוף לאחר פציעות

כל זאת על ידי חיזוק שרירי הגב והבטן, חגורת הכתפיים, הישבן והירכיים, שיפור היציבה והגמישות. בפילאטיס ניתן דגש רב על נשימה נכונה, קואורדינציה והגדלת טווח התנועה במפרקים.
מטרת השיטה היא אימון הגוף כך שיוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ, ללא שחיקה מיותרת, וללא פגיעות גופניות. פילאטיס מנסה להשיג את המטרה הזו על ידי סדרה של תרגילים המפעילים את השרירים המייצבים ומתרגלים את הגוף לגייס את השרירים הנכונים לכל תנועה.

פילאטיס:

מנסה לאפשר טווחי תנועה גדולים יותר במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה. ובכך למנוע לחץ שנוצר על חוליות ומפרקים מתנועה בלתי יעילה. השרירים המייצבים הם אותם שרירים הנמצאים עמוק מתחת לעור, קרוב למפרקים, סביב החוליות וברצפת האגן. שרירים אלו מסייעים לשרירים המניעים ומבודדים את התנועה. כנסו למידע על - פילאטיס ברחובות.


.פילאטיס מייחסת חשיבות יתירה לשרירים אלו, מתוך מחשבה ששימוש נכון בהם יאפשר תנועה חלקה יותר וימנע עומס על חלקים אחרים בגוף