צור קשר: info@r-c.co.il  |  טלפון 08-9495555
icon facebok icon instgram icon shopping icon youtube small  :stay connected

הגיל שאפשר (וכדאי) להתחיל

זוכרת שלפני לא מעט שנים פנטזת על הרגע הזה של היציאה לפנסיה, כל היום יהיה לרשותך ותוכלי לטייל בעולם וללכת לחוגים? אז היום הזה הגיע ואיזה כיף שבספא רפאל סנטר כבר חשבו על הכול ובנו מערך שיעורי סטודיו ייחודי לגיל השלישי. התעמלות בגיל השלישי היא חשובה מאוד לשמירה על אורח חיים בריא ופעיל ולשמירה על גמישות המפרקים ובכך למזער את מגבלות התנועה בגילאים האלו.  

את כל חוגי הסטודיו לגיל השלישי בספא רפאל סנטר מעבירות מדריכות אשר הוכשרו במיוחד לעבודה עם הגילאים האלו תוך שימת דגש על מצבה הפיזי ויכולותיה השונות של כל אחת מהמתעמלות כיוון שלהתאמת התרגילים עבור כל אחת ואחת ישנה חשיבות גדולה ביותר.

מעבר לחשיבות של שמירה על פעילות גופנית בגיל השלישי, ללקיחת חלק בשיעורי סטודיו כאלו ואחרים ישנה גם חשיבות חברתית כיוון שחוגים מסוג זה מיצרים ושומרים על מעגל חברות פעיל, מספק מסגרת קבועה בריאה ופעילה הכל כך חשובה בגילאים האלו.

הגיל שאפשר(וכדאי) להתחיל

אימון פלנדקרייז ברחובות בספא רפאל סנטר היא שיטת אימון כושר עיסוי מיוחדת לגיל השלישי אך מתאימה לכל גיל ובעיקר לאנשים הסובלים ממגבלות פיזיות כלשהן אך עדיין מעוניינים לבצע פעילות גופנית.

השיטה נועדה לחיזוק ושיפור היציבה, שיפור הקואורדינציה והקלה בבעיות מפרקים. הפלדנקרייז הינה שיטה ייחודית כיוון שהיא מגוונת מאוד, מדויקת ופועלת על עקרון של מינימום מאמץ ולכן הפלדנקרייז מתאימה במיוחד לגיל השלישי.

לא נותנים לסידן לברוח-התעמלות בונה עצם לגיל השלישי

בין כל שיעורי הסטודיו שלנו בספא רפאל סנטר תוכלו למצוא גם חוג התעמלות בונה עצם וזה כמעט כמו שזה נשמע.

במהלך השנים העצמות שלנו נחלשות כדרך הטבע, הסידן מתחיל להידלל או במונח המקצועי-אוסטואופורוזיס(בריחת סידן) ובכך הסיכון שלנו לפציעות קשות כמו שברים אפילו ממעידה או נפילה קלה-גדל משמעותית.

שיעור התעמלות בונה עצם מטרתו להאט את קצת בריחת הסידן ומתמקדת באזורים "המועדים לפורענות" כמו עצמות האגן, הירכיים והכתפיים. יתרון נוסף להתעמלות בונה עצם הוא שיפור משמעותי בשיווי משקל שהוא בעל חשיבות גדולה ביותר בגיל השלישי.

התעמלות בריאותית בספא רפאל סנטר

שיעור סטודיו של התעמלות בריאותית הוא למעשה אימון פונקציונאלי לגיל השלישי. אימון פונקציונלי הוא אימון המשלב בתוכו עבודה על מספר שרירים ומפרקים במקביל.

שיעור ההתעמלות הבריאותית נמשך 50 דק' אך משלב בתוכו מעט מכל אחת מהטכניקות. השיעור כולל יוגה, התעמלות בונה עצם, פילאטיס ואף משלב בתוכו שימוש באביזרים שונים לצורך חיזוק השרירים והפעלת כוח כמובן בהתאם ליכולת של המתעמלת.

התעמלות הבריאותית שמה דגש על חיזוק שרירי רצפת האגן הדורשים תשומת לב בעיקר בגילאים המבוגרים יותר וכן עבודה גם על שרירי הליבה, שיפור צפיפות העצם ותנועתיות.

מחפשים שיעורי פילאטיס ברחובות? >>

 

לסיכום: התעמלות בגיל השלישי היא חשובה הן בהיבט הבריאותי והן בהיבט החברתי והקוגנטיבי. אז גם אם לא היית מגדירה את עצמך כספורטאית בעבר אין שום סיבה שלא תתני לעצמך הזדמנות היום, כי זה אף פעם לא מאוחר מדי להיות בריאים.

 

לקבלת מידע נוסף על מגוון השיעורים והכרטיסיות שלנו חייגי : 08-9495555